POpSy Mobil System

Mobilni sustavi, kao neizostavan dio pri informatizaciji i unaprijeđenju poslovanja.

Mobilni sustavi

Osim klasičnih programskih paketa koji pokrivaju segment komercijale, proizvodnje i knjigovodstva, Pazinka-Optima d.o.o. se na tržištu pojavljuje i kao isporučitelj modernih tehnoloških rješenja koja imaju primjenu u mobilnim aplikacijama u trgovini, ugostiteljstvu i procesnoj proizvodnji. U nastavku saznajte više o POpSy Mobile rješenjima i prednostima koje nude.

Naručite

već sada proizvod po mjeri Vaših potreba

Zašto POpSy Mobile?

POpSY*MOB je informacijski sustav za terensku prodaju baziran na mobilnim uređajima (dlanovnik, smartphon, tablet ) namijenjen za podršku prodajnom osoblju na terenu, a korisniku služi za računalno praćenje prodaje na terenu: obradu prodajnih mjesta, preuzimanje narudžbi od kupaca, izdavanje računa u mobilnim i dislociranim zemljopisnim uvijetima. Potreba za mobilnim korištenjem poslovnih aplikacija sve je učestalija Prodaja na lokaciji kupca omogućuje trgovcu da se na licu mjesta prilagodi zahtjevima kupaca, pokuša dodatno pojačati prodaju određenih artikala u izravnom kontaktu s kupcem Ručni terminali (DLANOVNICI) u kombinaciji s prijenosnim pisačima su idealna kombinacija uređaja za ovaj posao

Profesionalna rješenja

Nudimo širok spektar rješenja za razne tipove industrija.

Povezivost

Osim na naš POpSy ERP sustav, POpSy mobile aplikacije moguće je integrirati na razne druge vanjske sustave.

Iskustvo

Više od 15 godina iskustva u radu sa mobilnim aplikacijama.

Decoration

Vrste rješenja.

Avatar

POpSy*LMT

Sustav evidencije i naplate stolova na tržnici
POpSy

*LMT

  • Svi se stolovi kao i njihovi iznajmljivači evidentiraju na računalu
  • Na računalu se definiraju cjenici
  • Dlanovnik prihvaća podatke s računala o stolovima, iznajmljivača i cjenicima
  • Stolovi na tržnici i ribarnici numerirani su i označeni "RFID" kodom
  • Operater s dlanovnikom obilazi stolove, evidentira prisutnost iznajmljivača te kvalitetu korištenja njegove usluge (za slučaj nepridžavanja ugovora opcija izdavanja kazna odnosno zabrana)
  • Za stolove koji nisu pod ugovorom - opcija prodaje stola ili usluge na stolu kao i izdavanja računa na mobilnom printeru

Avatar

POpSy*AT

Sustav online ambulantne prodaje na dlanovniku
POpSy

*AT

  • Svi se stolovi kao i njihovi iznajmljivači evidentiraju na računalu
  • Na računalu se definiraju cjenici
  • Dlanovnik prihvaća podatke s računala o stolovima, iznajmljivača i cjenicima
  • Stolovi na tržnici i ribarnici numerirani su i označeni "RFID" kodom
  • Operater s dlanovnikom obilazi stolove, evidentira prisutnost iznajmljivača te kvalitetu korištenja njegove usluge (za slučaj nepridžavanja ugovora opcija izdavanja kazna odnosno zabrana)
  • Za stolove koji nisu pod ugovorom - opcija prodaje stola ili usluge na stolu kao i izdavanja računa na mobilnom printeru
  • Krajem dana vrši se zaključak blagajne i ispis izvještaja na mobilnom printeru
  • Na kraju dana podaci se prenose prema računalu
  • Na računalu moguće je napraviti razne izvještaje i statistike
Pošalji upit

Avatar

POpSy*LB

Sustav za upravljanje gastro poslovanjem
POpSy

*LB

  • Svi se stolovi kao i njihovi iznajmljivači evidentiraju na računalu
  • Na računalu se definiraju cjenici
  • Dlanovnik prihvaća podatke s računala o stolovima, iznajmljivača i cjenicima
  • Stolovi na tržnici i ribarnici numerirani su i označeni "RFID" kodom
  • Operater s dlanovnikom obilazi stolove, evidentira prisutnost iznajmljivača te kvalitetu korištenja njegove usluge (za slučaj nepridžavanja ugovora opcija izdavanja kazna odnosno zabrana)
  • Za stolove koji nisu pod ugovorom - opcija prodaje stola ili usluge na stolu kao i izdavanja računa na mobilnom printeru
  • Krajem dana vrši se zaključak blagajne i ispis izvještaja na mobilnom printeru
  • Na kraju dana podaci se prenose prema računalu
  • Na računalu moguće je napraviti razne izvještaje i statistike
Pošalji upit

POpSy Mobile - ukratko.

Prednosti

  • Uvid u točno stanje i dostupnost artikala
  • Unos i ispis različitih dokumenata na licu mjesta te automatsko "on-line" ažuranje istih u središnjem sustavu
  • Detaljne i pravovremene informacije o kupcu (stanje/kartica kupca)
  • Smanjenje troškova zahvaljujući planiranju
  • Manje pogrešaka prilikom transakcija
  • Korisnici su oslobođeni suvišne administracije te se povećava kvaliteta, brzina i učinkovitost njihova rada
  • Omogućava povećanu produktivnost prodajnih aktivnosti
  • Pomoću analize sakupljenih podataka omogućava brze reakcije na novonastale odnose
  • Diže produktivnost prodajnog osoblja na terenu
  • Poboljšanje odnosa s kupcem
  • Karakteristike

  • Jednostavno korištenje
  • Obavljanje raznih poslovnih procesa u okviru jedinstvene središnje platforme
  • Veća preglednost, brzina i učinkovitost
  • Povećanje obujma prodaje bez povećanja broja prodavača
  • Rad na terenu, izvan ureda, uz raspolaganje informacijama iz središnjeg sustavu
  • Transparentna komunikacija s upravom
  • Javite nam se

    porazgovarat ćemo o tome kako naša programska rješenja mogu unaprijediti Vaše poslovanje